Bröllopssång

Blev ingen cykeltur till Hagge idag, det är ju svinkallt ute. Så himlans tråkigt.
Men jag kunde in hålla mig härifrån så jag tog bilen.

Jag och Thilda har tagit oss en liten promenad med Alvin.
Böckerna från Marina låg här när jag kom så jag ska sätta igång och läsa. Det är fem böcker så jag har nog läsning för halva sommaren nu, är inte så snabb. :) Hoppas det går bra Marina, annars får du säga till.
Böckerna är skrivna av Virginia Andrews och första boken heter "Skuggor i skogen".

Ska hämta systrarna på dagis och fritids om en timme har jag tänk. En liten överraskning för dom. :)

Bjuder er på en av världens bästa låtar.
Min framtida bröllopssång. :)
 







Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej! Kul att hitta på din blogg :P

Riktigt snygg, blir avundsjuk, kanske kan komma med tips hur man kan göra. Har precis påbörjat att försöka ändra min.

Allt annars bra?

Postat av: Marina

Det går jättebra, du får låna dom hur länge du vill :) Kram

2009-04-22 @ 07:23:17
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback