En dag med Sandra & Selda

Vaknade kl.9.30 idag. Det längsta jag sovit på länge.
Skyndade mig som tusan att göra mig klar och åkte upp till Sandra och Selda en timme senare.
Gick en sväng med Selda i vagnen så hon skulle somna medan Sandra gjorde sig klar. Och visst somnade hon sötnosen.


Vi tog oss sen ner på stan och åt frukost / lunch på Åhlens. Köttbullar med potatis, gräddsås och lingonsylt. Smarrit!
Vandrade sen runt på stan så Selda fick sova lite mer. Selda fick en ny mössa av sin mamma.


Den sitter lite på sniskan, men söt ändå. :)
Efter 2 1/2 timme på stan (!!!) åkte vi tillbaka till Knutsbo och "grejade" lite.
Tack för idag!!

Åkte hem vid halv fem. Jesper lagade mat, köttbullar och mackaroner. Det äckligaste jag vet, hatar mackaroner!

Fick sen en idé att tvätta fönster! Hann med dem i vardagsrummet plus att jag skakade av gardierna och rengjorde allt i fönstret mycket noga. :) Shit vilken skillnad. Ska se om jag hinner med dem andra två i morgon. Bara Majsan är hemma så jag klan låna skrapan igen. :D


Sen åkte vi ner och spelade innebandy. Skitkul. Sista träningen dock. :( När vi kom hem ville Jesper träna mer. Hann sprang 5 km och jag cyklade med. Haha! Det gjorde jag även igår. Att springa 5 km är för mig ännu lite långt. :)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite innan jag ska sova.

Upp tidigt i morgon och städa hela lägenheten och sen ska jag åka till min kära mormor och morfar. Var alldeles för längesen jag var där nu.

God natt och sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback