En liten resa

Har ju glömt att berätta något kul! Jag och Jesper åker till Stockholm över påsk. Pappa och Izze ska bjuda med oss dit på en liten påskweekend. Vi ska bara njuta av att vara hemifrån och titta på allt fint. Hoppas bara det blir sol och lite värme.
Längtar som tusan!
Bästa pappsen och Izze!

Igår plockade jag lite påskris som jag skulle pynta och sätta ut på balkongen, men jag hittade inte påskpyntet (inte så konstigt med tanken på hur det ser ut på på vinden och i källaren). Så jag ska alledeles strax cykla till Dollar Store och köpa lite nytt.

Vill börja packa (är en sån som helst packar en vecka innan jag ska någonstans och det spelar ingen roll hur långt jag ska eller hur länge jag ska vara borta) men har lovat Jesper att vänta lite. Tills i morgon kanske. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback