Helt plötsligt...

... så fick jag jobb i två dagar.
Idag har jag jobbat 7-16 och skall även jobba samma tid i morgon.
Jag trivs verkligen jättebra. Tiden bara springer iväg när jag är där och alla är verkligen supersnälla.

Annars håller jag på och tvättar en del så man får med sig det man vill till Sthlm, rent.
Ska nog börja packa lite smått snart också. Struntar i vad du säger Jesper. :)

Ojojoj...
är så trött i ögonen, huvudet och kroppen. Ja, hela jag är helt trött. Ska nog blunda lite i soffan tillsammans med älsklingen. Ser att han redan har börjat! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt att du trivs på jobbet :)

Nu var det längesen vi sågs igen :( Har du tid nån dag nästa vecka? Hoppas ni får en underbar helg i Stockholm!! Kramar i massor

Postat av: Sandra

Hejsan :)

Med mig är det bra! Jo, jag tog tag i det där med blogg. Ganska kul faktiskt, när jag väl sätter mig. Hur är det med dig då? Kul att höra att du är nöjd :) Glad Påsk

2009-04-10 @ 22:12:06
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback