Jag vill, jag vill!

Skönt att vara lite ledig igen nu när jag jobbat tre dagar i rad. Man blir faktiskt ganska trött. :)
Jag som skulle sova länge sov bara till 9.00 och det var ju inte speciellt länge.

Jag ska snart ut och springa en tur. Måste börja träna nu. Har setat still allt för länge och sen så måste jag ju träna mig till Tjejmilen som vi ska springa i slutet av sommaren jag, Thilda, mamma och Izze. Hjääälp! :)

Ska också ner på stan och köpa present till födelsedagsbarnet. Vet bara inte riktigt vad jag ska hitta på, men det löser sig nog! :)
Sen när Jesper kommer hem ska vi på kalas! :)

Jag vill så gärna åka till Grekland när sommaren här är slut. Jag vill ha en veckas semester tillsammans med min Jesper (jag jobbar när han har semester), jag vill bli garanterad en veckas sol efter jag jobbat hela sommare och jag vill verkligen njuta en vecka och ha en riktig kärlekssemeter med min älskling på denna romantiska grekisa ö.
Snälla älskling! ;)



Och så vill man ju självklart bli lite brun också. :D


Tunisien -08




Kommentarer
Postat av: Marina

Fan va brun du blir, jag blir nästan bara röd, fuskigt :) Nu har Yvonne fått böckerna så nu har du fem böcker att läsa. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback