Nu drar jag

Har knappt setat still sen jag kom hem från jobbet strax efter tre. Eller jo, jag och älsklingen somnade i soffan en stund, men förumtom det så har jag inte varit still mycket.
Jag har städat, packat, donat uppe på vinden så vi kommer in i vindsförrådet (det började med att vi letat efter våra "vårjackor"), handlat lite resegodis och frukost åt Mathilda och Sandra som ska bo här i helgen. Annars har jag gjort mig en god sallad och duschat, strykit något klädesplagg och bara irrat runt.

Fick kommentaren: "Tänk att DU packar dagen innan vi ska åka" från Jesper. Gillar det inte, jag vet att något kommer bli kvar här hemma.
Men nu får jag inte vara så fjantig, vi ska ju bara vara borta i två nätter. :)

Men så är det... I morgon 8.10 sätter vi oss på bussen mot Sthlm. Pappa och Izze möter upp oss på Cityterminalen.

Så nu hörs vi inte på ett tag... om jag inte slänger in en liten uppdatering där (om tiden finns).

Nu säger jag god natt och...

GLAD PÅSK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback