Nu tar jag helg!

Jobbade till 22.00. Vad jag vet än så länge så ska jag inte jobba mer i helgen, så nu har jag helg. :D

Jesper är hos sin kusin och spelar PS3 och jag sitter här med lite vindruvor och tittar på Tv. Eller tittar och tittar, den står på i alla fall. Det är läskiga filmer på alla kanaler så jag vet inte vad som ska stå på.

Jag går nog och lägger mig i stället, men gillar inte att lägga mig utan Jesper. Har så svårt att somna då och det känns konstigt på någe vis.
Fjant, jag vet!! :)

I morgon vill jag ha en utedag med Jesper. Något borde vi kunna hitta på ute. Picknick, promenad eller kanske till stugan. Det visar sig.
Blir ju så kär nu när det är fint väder. Blir inte ni det?

Känns som jag bara svamlar i nattmössan nu. God natt med er!


Kommentarer
Postat av: annie

Hoppas du kunde somna utan Jesper.. Andreas är i London över helgen så jag fick oxå sova ensam inatt. Jätteobehagligt tycker jag med. Men det gick bra för mig till slut :) Hoppas du får en kalasdag i solen.. jag ska jobba några timmar sen kommer mamma och hälsar på! Pusselipusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback