Pigg? Jag?

När Jesper pussade mig "hej då" i morse halv sju, slog jag upp ögonen och konstig nog kände mig pigg. Blev helt förvånad. Trodde jag skulle vakna med huvudvärk eftersom att jag la mig med det (Panodilen gjorde nog susen i natt). 
Kunde inte somna om, så jag la mig och surfa runt på nätet i sängen. 

Helgen har varit jättebra!!
För den nyfikne såg den ut så här:

I lördags var det ju värsta vädret som säkert ingen missade. Jag och Jesper hämtade Felix (Izzes hund) som vi passade under dagen och så tog vi även Izzes bil som (en cab) och åkte till stugan. Där var vi hela dagen och solade oss. Felix stortrivdes och var även den första som badade där i år. :)
Till kvällen kom några tjejer från laget och vi hade en trevlig och mysig kväll med spelsingstar och en massa snacks.
Jesper hade jag skickat iväg. :)

Igår (söndag) åkte jag och Jesper på en liten shoppingrunda. Först till Plantagen i Falun för att köpa blommor. Vi kom därifrån med en blomma, två ljuslyktor, två hänglyktor till fönstret (upptäckte hemma att en var trasig) och två bordstabletter.
Vidare till Kupolen där jag köpte mig ett par nya springskor. Nu kan jag inte längre skylla på att jag får ont i fötterna för jag fick vekrkligen experthjälp när jag köpte dom. Plus att dom kostade 1000 spänn så nu är det bara att hålla god min och ut och löpa. :) Inhandlade också två par linnen från Carlings och ett puder från Make up store. 
En svart toalettsitts köpte också kom jag på. :)

På vägen hem åkte vi in på Blomsterlandet där vi köpte två till blommor och så stannade vi till på Biltema där Jesper köpte sig en hårtrimmer så han kan hålla efter frisyren.

Han är så j-vla snygg min älskling i snaggat. Hot hot hot!! ;)

Köpte med oss Coco-Thai mat hem och kollade på filmen Australia. Den var riktigt bra.

Nu sitter jag med färg i håret som ska sköljas ut precis nu faktiskt. Oj! Måste skynda mig. 



 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Lovisa =)

2009-04-28 @ 10:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback