Sorterar och rensar

Har fått nå ryck och håller på att sorterar och rensar ALLA (utom Jespers) garderober och klädutrymmen.

Har bland annat kommit underfund med:
1. Vi har väldigt många krukor(!!!), men vart är blommorna?
2. Det är mycket som ska upp på vinden, som redan är proppfull med grejer!!!
3. Vi har alldeles för lite utrymmen för våra kläder!!!

Nummer 3 är det värsta. Jag har kläder på hög som jag inte vet vad jag ska göra med. Just nu har vi en sån här i sovrummet
 
men vi behöver verkligen en sån här. Kanske det är något att införskaffa Jesper??

En sån här fast vit pryder redan våran hall och den är full med kläder redan. Så tre extra lådor är välbehövliga.

Nej nu ska jag fortsätta. Rensa kläder har jag kommit till nu, får se om det finns något att slänga. Är ju dålig på det!

Kommentarer
Postat av: Syster

Konstigt att du inte har plats för ALLA dina kläder när du gnäller om att du inte har några kläder ;)

haha!

Postat av: Camilla

jag har en sån där stor byrå som jag tänkte sälja..

2009-04-03 @ 15:53:00
URL: http://cherryice.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback