Till Hällefors

Sitter i Hagge och väntar på att mamma och Hanna ska bli klara. Sen åker vi till mormor och morfar i Hällefors.
Thilda ska också med och lilla Alvin såklart.

Hilma valde att stanna hemma med sin pappa för att ta hand om alla nykläckta kyklingar.

Frågade Hilma om kyckingarna var hennes hobby.
Fick då till svar: "Hobby"??
Jag: "Ja, hobby är ngonting som man tycker mycket om att göra", försökte jag förklara. "Min hobby är att spela innebandy".
Hilma: "Hahahaha, spelar din hobby innebandy"?
Jag gav upp!

Man kan även göra kap här i Hagge. Köpte en sten av Hanna som det står "Jag älskar deg" på och en gammal sliten kort träplanka som hon har målat fin och som det står "Välkommen" på. Allt för 15kr. :)

Nu ska vi åka!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback