Tisdag

Denna tisdag har jag spenderat med Sandra och Selda.
Vi åkte ner till stan vid 10.00, åt frukost-lunch på Engel och köpte present till mamma. Sen åkte vi hem till Sandra och tog det lungt. Kollade hus på Lidingö (på hemnet), helt sjuka priser och hus med för den delen.

Jesper hämtade mig efter han slutat jobbet och gjort sig redo för kalas. Då for vi till mamma och kalasade lite snabbt innan hon skulle på möte.

Sen tog vi oss en löprunda när vi kom hem. Har sprungit två dagar i rad nu. Det känns bra. Jag hoppas jag kommer igång med det här nu och att jag så småningom kan öka rundan lite. :)

Har kollat på Desperate Houswife´s och nu ska jag gå till sängs.
Ska och simma kl.8.00 i morgon med Linda.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback