Vill ha ett hus!

Har under förmiddagen hunnit med att hälsa på Sandra och Selda. Vi tog en kort promenad så Selda somnade och sen satt vi på trappen i solen och pratade om allt möjligt.

Hämtade systrarna Bus på dagis och fritids och nu ligger jag och solar mig på trappan här i Hagge. Det är så underbart skönt och härligt! Vi ska snart ta en promenad och plocka lite påskris som jag kan ta med mig hem.

När det börjar bli vår och fint väder får jag panik av att vara hemma. Jag känner mig så instängd i en lägenhet, tycker inte alls om det. Jag vill ha ett hus!!! Vill ha en egen gård att pyssla med, en altan att sitta och njuta på och allt annat som hör ett hus till! Vill inte bo i lägenhet längre, jag hatar det!!!
Jag är ingen lägenhetsmänniska!!

Nu ska ja njuta vidare här ute hela eftermiddagen innan jag ska hem till fängelset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback