15:e augusti

Idag är det den 15 augusti, min mormors födelsedag. Hon skulle ha fyllt 72 år idag men nu finns hon inte mer.
Tycker fortfarande det känns så overkligt och konstigt. Att min mormor som alltid ha funnits inte mera finns. Jätte konstigt. Undrar hur hon har det.... Något som var så skönt att höra var när prästen på begrvningen sa att 1000 dagar på jorden är som en dag i himmlen. Då vet jag att mormor inte är ensam så länge innan vi kommer.
Saknar henne så sjukt mycket!!!

Annars har jag jobbat idag. Var så himlans trött så det blev en powernap när jag kom hem. :)

Jag och Jesper har hämtat lite mat från Coco Thai (mums) och ätit i soffan.
Vi har hyrt filmen Boy A som vi snart ska sätta på, Jesper ville bara kolla lite på friidrotten först (trök).
Boy A poster

I morgon gör jag sista dagen på jobbet för sommaren (mitt sommarschema tar slut). Så nu får jag väl fortsätta gå på timmar tills något jobb dyker upp. Trivs så bra så jag hoppas det dyker upp något på 3:an snart. vill ju inte jobba någon annanstans.

Snart åker vi också... håller på att längta ihjäl mig. Hinner ju fylla år innan också men det längtar jag inte lika mycket till (har ju trott att jag fyller 24 men det är ju bara 23 år jag fyller så då kände jag mig så liten). :)

Hoppas alla har en trevlig lördag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback