Bikiniköp för tusenlappar

Ojojoj..det är verklige full rulle på jobbet, rörigt och inte en enda lugn stund. Idag fick jag slänga i mig min lunch (en shake) och sen ut igen för att jobba. Drygt... tur att arbetskamraterna är så goa allihopa!!!
En dag till och sen är jag ledig två innan det är dags att jobba helgen.

Tänk att det ska vara så svårt att köpa bikini. Jag och Jesper var iväg till Borlänge och även lager 157 (som alltid är helt värdelöst, förstår inte varför vi åkte dit) för att leta badkläder.
Badshortsen hade dom inte börjat rea ut än och Jesper hade ingen lust att köpa ett par badrallor för 800kr för en veckas använding. Bikinisar vet jag inte hur folk köper. Visst är det bra att man kan köpa en del för sig då dom flesta har olika storlekar på över- och underdel. Men vad tusan(!!!), ALLA behöver väl inte bara köpa EN del.
Av alla fina bikinisar jag hittade (ca 10st) fanns det bara en del kvar av den. Grrrrrr.....
Kom i alla fall hem med två tröjor, ett par minishorts och en mascara så lite glad var jag.

Har beställt bikini på internet nu.. har beställt bikini för över 3500kr bara för att jag hittade olika som jag vill prova (man måste ju prova) och att jag inte alls vet vilken storlek jag ska ha. Pust!!! Så nu kommer det olika storlekar, former och färger från två olika ställen hem till mig. Säkert kommer ingen vara bra!

Idag börjar barmarksträningen. Det ska bli kul att få träffa lite innebandyvänner och träna samtidigt. Äntligen!!

Nu är det bäst att diska så man inte får "skäll" när Jesper kommer hem. :)
Ska dra på min nya skiva jag fick hem med posten idag. Beyonce!!! Jag och Jesper köpte oss en varsin skiva (plus tre pocketböcker till resan) på cdon.com. Tycker dom är bra, jättesnabb leverans.
Jag valde Beyonces nya och Jesper valde Kings of Leon. Bra att han valde den för jag ville ha den också. ;)





Kommentarer
Postat av: Nichlas

Sluta nu, Lager 157 är jättebra, finns alltid saker att handla där, senast i fredags...

2009-08-04 @ 17:20:48
Postat av: Lovisa

Nej Nichlas, det är bara värdelösa grejer. Någon herr t-shirt var fin men annars bara skit.

Postat av: Nichlas

Konstigt att jag alltid hittar saker där då... Carlsson med :)

2009-08-04 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback