Den röda lilla morfarn

Har haft en helskön dag i Hagge tillsammans med mamma, systrar och morfar.
Jag och mamma solade oss lite och självklart ville morfar skryta lite med att han blir "svart" på en gång när han solar så han satte sig i solstolen han också med en tidning över huvudet.
Länge länge satt han där, vi orkade inte mer och gick och fixa lite mat, men eftersom att han är ett stort fan av att basta så satt han kvar.
När maten var klar så var han helt röd på magen. Haha! :)
Det var nog första gången han blev röd eftersom att han är väldigt mörk och faktiskt blir brun mycket lätt.

Jag, Majsan, Sandra och Angelica (plus barnen) åkte till Sussie och hennes familj för att kika på nya lillebror. En sån liten kotte, så färsk och söt. Fikade lite fruktsallad och glass, vilket jag märkte senare inte var så bra då jag fick värdens håll under löpningen på barmarksträningen. Men det vara bara att stå ut och springa på. :)

Skönt med träningen i alla fall. Idag blev det lite gräsinnebandy och konditionsbana och grejer.

Ny är jag mycket trött, hela jag!
Ska snart sova men först ska älsklingen smörja mina fötter med mjukgörnade. Det gillar jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback