Dumma näsa

Är lite putt och sur. Har helt plötsligt blivit förkyld. Min näsa hettar. Den är helt förtjockad och snorig är jag. Dessutom är jag konstig i kroppen och fryser/ryser då och då. Varför ska detta komma nu?? Kunde det inte vänta tills vi kommer hem från Cypern.
Har druckit C-vitamin, ätit kiwi (både gul och grön), passionsfrukt och Strepsils (tack för tipset Linda), allt för att jag i morgon ska vakna och känna mig bättre. Har ju i morgon och på söndag på mig att kurera mig ordentligt.



Jaja.. helgen kommer bestå av packning, städning och kanske lite innebandy (ska kolla på en träningsmatch).
Urnsättningen idag gick bra.. det var fint och nu är mormor på plats och kan vila i frid. Det känns skönt.

Snart ska jag gå till sängs.. hoppas hoppas hoppas jag känner mig bättre i morgon!!


Kommentarer
Postat av: Nichlas

Vad ska du kolla på för träningsmatch??

2009-08-21 @ 23:29:20
Postat av: Lovisa

Det är Borlänge-Lesjöfors. Izzes son Andreas spelar och sen Jhon men han skulle nog inte vara med idag tror jag..

Postat av: Nichlas

jasså... hade kanske varit kul att se...

2009-08-22 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback