En helt vanlig lördag

Nu har vi landat i soffan.. vi har hunnit med en hel del.
Började dagen med en lite springtur innan frukost (vilket inte var min grej då jag inte hade något i mig + världens träning från springturen i torsdags). Men det var skönt att ha det gjort för dagen!!

Vi har hunnit med en sväng på stan, en mathandling (blev mest frukt och mjölk), en middagslur på en timme, en fika hos Linda och Johan (plus stora magen) och sist med inte minst en bio (Sommaren med Göran). Faktiskt en kul film, helt klart sevärd!!

I morgon ska vi ta oss en sväng till Kupolen för att leta lite bikini och badshorts. Kanske man kan hitta något på rean.
Hoppas vi hinner med en tur till Hagge också, saknar mina tjejer + mamma såklart. Älskade morfar är också där så han vill jag träffa mest. :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback