En ledig fredag

Gick faktiskt upp kl.7.30 idag för att åka med mamma och småtjejerna till Arboga för att hämta hem en katt till dem.
Alltid lika mysigt, synd bara att jag lever i den här hemska veckan just nu, alla tjejor har varje månad, för jag känner mig ganska lättirriterad och var nog lite snäsig då och då mot mina tre älsklingar. Mamma passade ju självklart på att retas en del också. :)
I alla fall så blev vi bjudna på mat och fika av tanten som hade katten och så passade Hanna och Hilma på att bada i hennes pool.
Katten Nikita åkte med hem och nu ska dom se hur det går tillsammans med dom andra två katterna innan dem blir bestämt på riktigt om dom ska ha henne. Mamma ska föda upp kattungar med henne i så fall.

Idag kom ett av mina två bikinipaket (det från H&M) på posten. Så nu har jag provat för fullt. Hittade en som var okej, men ska vänta och se om inte dom från Laredoute är bättre. Dom såg finare ut på bilderna i alla fall.
Inge kul bara att prova bikinis en vecka som denna då man är alldeles svullen i kroppen och väger 100kg mer  och har ännumera putmage än vanligt.

Nu sitter jag och väntar på att åka ner på stan (och fika) för att träffa Erika som är hemma på besök. Ska bli jätteroligt att träffa henne. Händer inte allt för ofta. :(

Jesper är på pojkkväll i kväll.. dom spelar tv-spel och dricker lite öl.

I morgon och på söndag ska jag jobba, sen ännu en ledig dag. :)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback