En ledig måndag

Nu har jag jobbat helgen och har en ledig måndag. :)
Även fast jag har jobbat så har jag hunnit med lite roliga grejor.

I fredags kväll träffade jag Erika, en vän som nu mera bor i Uppsala. Vi tog oss en fika på Engel och en sväng på ute på Piren för att prata en massa gojja.
Jobbade sen dag på lördag. På kvällen bokade vi bord på Piren och så åt vi god middag och drack lite vin, jag, Erika, Mikaela och Monica. Dom bor inte heller här längre så det var riktigt kul att träffa dom.
Igår jobbade jag kväll och nu sitter jag här.

Känns som om jag har mycket att göra idag. Ska i alla fall börja med att träffa Sandra och Selda, vilket var längesen.

Sen ska det köpas lite grejer och fixas här hemma lite.

Men det är härligt att vara lite ledig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback