Ensam (tråkig) kväll

En ledig dag idag.
Småsystrarna sov här till idag och vi har hade en myskväll igår med film efter barmarksträningen.
Sen somnade man gott mellan två sötnosar. Den tredje sötnosen kastade vi ut på soffan. :)

Idag har vi ätit lunch på McDonalds och varit en sväng på stan. Även mamma och Thilda var med. Kul att umgås alla tjejer (även om alla inte hade det goda humöret med sig, eller vad säger du Thilda?). :D

Jesper, Nichlas och Aprili skulle köra gokart men kön var alldeles för lång så det sket sig. Körde Jesper till stugan där han hade sin far och farbror. Dom tre fiskar kräftor i kväll/natt. Hade tänk vara med en sväng, men stack efter 15 minuter då jag höll på att frysa ihjäl trots två tröjor och en jacka (höst??).

Hyrde mig en film i stället och köpte lite popcorn och vindruvor. Tände ljus och hämtade ett täcke. Sen har jag myst. Men usch vad jag inte gillar att mysa själv. Det värsta som finns. Är så tacksam över att jag har en sån kärlek som Jesper.
För tillfället är jag helt sjukt kär och lycklig. Sånt där pirr!!! :)
Saknar han så.. undrar när han kommer hem.. Jag som har så svårt att sova själv.

Filmen jag hyrde hette Vicky Cristina Barcelona. En rätt dålig film men ändå blev jag fast i den. Det tråkigaste var att det var en berättarröst som dök upp ibland. Värdelöst. Filmen hade varit bättre utan den.



Mitt i filmen dök pappa och Izze upp och lämnade tillbaka våran dator. Kanske så är den ännu inte frisk. Den var det igår när snälla Andreas kollade men nu har det hänt något. Ploppar upp en ruta som inte slutar att ploppa upp. Men det struntade jag i och nu har den gett sig. Så hoppas. :)

Nu ska jag duscha och gå till sängs. Läsa och försöka sova.
Jobba i morgon och söndag (dag). Mina två sista dagar på mitt sommarschema. :(

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju så klart jätte kul att ni alla är nyfikna på när bebisen vill komma ut, men man blir bara att känna sig lite pressad när alla ringer och frågar om det inte är på dags snart. Vi skickar mms på bebisen när han har kommit ut, så får ni komma och hälsa på sen på BB :) Längtar!!! Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback