I morgon gäller det. :D

Nu är det inte långt kvar.. pirret i magen börjar komma!!!

Idag ska det allra sista fixas.. städa, fylla upp kylskåpet med mat åt syrran som ska bo här med våra katter och fylla på mp3:n med lite ny musik. Stryka några klädesplagg och packa det allra sista också.
Ojojojoj...

Sen ska jag bara sova och sen är det måndag... :)

Innan vi åker mot Arlanda i morgon ska jag åka till jobbet för att lämna in ett anställningsavtal. Har fått ett vik till sista december i form av en pooltjänst, där jag varannan vecka går på schema och varannan har pool.. (svårt att förklara men så kan man säga). Sååå skönt att få månadslön och känna att man verkligen har ett jobb.. Weee!

Så nu ska jag njuta extra mycket på semestern för sen blir det till att jobba när man kommer hem!

Dags att sätta igång med städningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback