Lovisa, 23 hela år idag!!

Japp.. idag fyller jag hela 23 år!! En liten förändring har skett...

Här är jag hela 0 år (eller 2 månader)



Och så här ser jag ut idag.. 23 år (276 månader).


Hade lite kalas igår.. eller kalas och kalas. Mamma, småsystrarna, Pappa, Izze, Farfar och Kerstin var här en sväng och fikade. Hade till och med bakat en tårta alldeles själv.. :)
Fick en del pengar till resan.. blev så glad!! Tack så mycket!!

Idag är jag ledig. Är ledig enda tills vi åker nu, så skönt!!
Jag ska göra mig klar och åka ner en sväng på stan för att fixa det allra sista till resan.
Sen ikväll är det äntligen innebandyträning igen.. längtar!!!

Annars ska jag bara ta det lugnt och njuta av min 23:e födelsedag.. blir inga fler sånna! :D


Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis, tänk om man var 23 men det är okej att bli äldre med :) Kram

Postat av: Nichlas

Grattis, tänk om man fick vara 23 igen...

2009-08-20 @ 14:58:54
Postat av: Lovisa

Tack Nichlas! Jag tänk om du hade fått det.. :)

2009-08-20 @ 15:53:18
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker inte det är så mycket förändringar..lite längre hår och ansiktet har blivit mer proportionerlig med ögonen :)Så söt du var, en liten Lovisa...gud vad jag är nyfiken på hur våran bebis ser ut. Vi kan ju hoppas att han får bråttom ut nu innan denna dag är över! Puss & grattis igen!

2009-08-20 @ 16:17:03
Postat av: Linda

Så söt du va som bebis!!! Och nu med ;-)

STORT GRATTIS på din födelsedag!! Ha en underbar semester för det ska jag ha =)



Kramkram!!!

2009-08-20 @ 17:05:03
Postat av: Emelie

GRATTIS :)

Hoppas du hade en toppen dag..

Vilken sötnos du var när du var bebis då :)

2009-08-22 @ 09:54:53
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis i efterskott!! Hoppas ni har det bra på semestern! :-)

2009-08-29 @ 10:49:10
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback