Mot Cypern...

Sömnen i natt var väl inte den bästa... jag kunde i alla fall somna vid midnatt någon gång men sen har jag haft dom mest konstiga drömmarna och så kunde jag inte somna om när Jesper gick upp kl.06.00. Har legat och läst och börjar fundera på att göra mig i ordning nu så jag slipper stressa sen.

Ville bara säga hejdå!!!


Till mina kära arbetskamrater som också ska ut och resa (vi är några som åker nästan samtidigt) vill jag önska en trevlig resa! Njut så mycket ni kan för det ska jag! :) Vi ses sen!!

Usch vad nervös jag är... men oj så skönt jag ska ha det!!

Ta hand om er! Kram!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas ni får det toppen :)

Just nu ligger jag i din säng och ska sova..:)

Älskar dig systeryster!!

2009-08-24 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback