Mot sitt slut..

Nu är det inte många minuter kvar av min 23:e födelsedag.

Som många har önskat mig, har den varit bra. :)

Jag har tagit det lugnt i soffan alldeles för mig själv och känt efter hur det känns att vara 23 år (som många frågar), och det kändes..... ingenting! Känns helt som vanligt. :)

Tog mig en vända på stan och shoppade loss lite inför resan.. köpte en födelsedagsprsent åt mig själv - nya örhängen.
Var in på apoteket och köpte stödstrumpor som jag ska ha när jag flyger. Haha! Har fått svullna underben på sistone, tror säkert det är dessa menspiller som jag äter för att få regelbunden mens som har ställt till det. Men nu ska jag nog klara mig från proppar under resan. Köpte även tryckutjämnande öronproppar så att jag slipper sitta och grina under landning.

En av dom bästa grejerna under dagen var när älsklingen kom hem med tre stora röda rosor och lite sånt här gräs runt om. :) Blev så glad!! Han är bäst min älskling!!

En annan mycket bra (också bäst) grej var ju självklart innebandyträningen. Sjukt kul att ha kört igång, tråkigt bara att man missar två träningar nu när man åker.
I alla fall så skulle vi köra vårat spänstprogram som damerna brukar köra. Det var inte det lättaste för herrarna hade varken koordination eller hjärna. Vissa försökte tappert medan andra sket i det.

Oj.. glömde bästa grejen nr 2. Systeryster var här (gick precis hem). Hon bjöd mig på fruktsallad och glass efter träningen och vi har haft en liten skönhetsstund. Jag rensade öronen med öronljus och Thilda färgade vi håret på. :)
Mysigt!! :D

Nu är dagen slut ser jag... 00.00 står klockan på. Så nu ska jag sova och ladda batterierna inför urnsättningen av mormor som är i morgon. Usch.. lite jobbigt blir det nog.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback