Sista veckan

Är nu inne på min sista sommarvecka här på jobbet. Ska bli tråkigt att inte få gå på schema mer. Hoppas att något dyker upp till mig snart.

Hade ju en ledig dag igår och hann med lite smått och gott. Träffade Sandra och Selda, jättekul. Städade och dona hemma (shoppade lite nytt :), och så spelade jag och Jesper tennis. Skitkul var det!!! Jesper tyckte jag var bättre än förut. Tackar. :) Jag vann hela 1 gem. Haha!!!

Nu börjar serien Prision break snart ta slut och jag var så ledsen igår.. Mikeal dog. Hmm.. så trodde jag inte det skulle sluta. Fast det är ju inte slut än... men vad ska nu hända??? Spännande! Tråkigt att det kommer ta slut.

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem.
Jag har saknar Jesper konstigt mycket den här eftermiddagen/kvällen så det ska bli helt underbart att få komma hem och pussa på han lite (mycket)!!
Är arg för att jag missade barmarksträningen också... nästa vecka får vi komma in i hallen och spela. :D
Längtar!!

Nu ska jag kila!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen har prison i sverige kommit ikapp! Nu kan vi prata om det här, jag har varit deppig över Michael i flera veckor nu.... Men sista avsnittet är iaf spännande...=)

2009-08-13 @ 08:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback