Stressad

Inte blev min semester nå lång heller.. kl.8.30 i morse ringde dom från jobbet och väckte mig. Så nu ska jag jobbaonsdag och lördag.

Tog en morgonpromenad med Alvin och lämnade han hos Farfar och Kerstin. Gjorde sen en god frukost och satte mig i soffan och satte på en riktig tjejfilm som jag hyrde igår, Bröllopsduellen. Den var rätt bra. Blev ju sugen till tusen på att gifta mig i alla fall. Undra om jag kommer göra det någon vacker dag. Hoppas!



Det är så sjukt mycket som ska hinnas med innan vi åker nästa måndag; jobba två dagar, baka, kalas, urnsättning av mormor, tränatvätta kläder och allt annat som har med packningen att göra, storstäda, handla lite till resan och så mycket smågrejer så det finns inte. Vet inte nå hur jag ska lägga upp det hela. Hmm... det löser sig säkert!!?!!

Ska nog sätta igång lite smått snart.. jag är ju sån som vill packa i tid så ska nog börja kika på vad som ska med i alla fall. :)

Hoppas på att älsklingen vill spela lite tennis med mig i kväll!



Kommentarer
Postat av: Linda

Du får säga till nästa gång du tänker se på tjejfilm, för då gör jag dig gärna sällskap :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback