Innebandyträning


Det blev en minikort semester. Chefen ringde igår så jag har jobbat idag.
Blev lite mera stressad eftersom att jag ska ha lite kalas för familjen på onsdag.
Så igår handlade vi det sista (förutom två saker) till resan, jag färgade håret, bakade chokladmuffins och lagade mat gjorde vi med (eller mest Jesper medan jag bakade).

Har varit sjukt trött på jobbet idag. Huvudvärk och frysen (=2 Panodil), konstigt seg och vimsig.
Ska jobba i morgon också men sen är jag ledig i två dagar innan jag gör en dag till denna vecka.

Måste vila lite efter maten idag för jag måste vara piggare klockan 19.00. Då har vi årets första innebandyträning inomhus. Ska bli så kul att komma in i hallen och få spela lite. Längtar som en tok!!



Det här iskalla, blåsiga skitvädret gör bara att jag längtar ännu mera till Cypern (bara 6 dagar kar) och får mera resfeber!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback