Vill börja packa

Usch vilken jobbig natt. Har vaknat flera gånger av att näsan var dundertäppt och helt snorig. Vaknade dessutom alldeles för tidigt tack vare näsan. Vill inte vara snorig!! Men jag är väldigt tacksam att jag inte känner något i halsen utan förlkylning har helt enkelt bara fastnat i näsan. Pjuh!!
Är lite nervös över att flyga nu när jag är så förkyld... det kommer att göra dubbeltont i mina öron än vanligt. Hoppas verkligen att dessa tryckutjämnande öronpropparna jag köpt gör sitt.

Öronproppar - EarPlanes

Nu vill jag att Jesper ska vakna så att jag kan börja packa.. känner att jag måste få ner så mycket som möjligt i väskan så att man ser vad som behövs mer. :)

Shit.. det är verkligen inte långt kvar nu innan vi sticker. Det ska bli så sjukt skönt att få en veckas sol, värme och bad!! :)
Sen är det bara att börja jobba igen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback