Back? Jag?

Ögonlocken börjar bli tunga... har sovit 4 timmar av 30 så nu är det tillåtet att vara trött.

Har hunnit landa i soffan och tittat på Robinson sen jag kom hem från matchen. Trodde Storvik låg borta vid Gävle men jag hade ju lite fel där, det är ju innan Sandviken. Ops! :)
Mina underbara coacher tyckte att jag skulle spela back idag. Hjälp! Jag har aldrig spelat back på en match förut! Det gick mindre bra vissa stunder och värdelöst andra, kanske att det fanns någon stund det gick bra också. Det var lite vimsigt men också lite kul.
Storvik spelar så fult och hårt så jag känner mig helt blåslagen. Brukar tävla med Angelica efter matcherna om vem som täckt mest skott och fått mest "stryk". Idag måste jag ha vunnit! Tre täckta skott (har röda "bollar" på vaden, låret och bröstet), en pannkrock med en motspelare, en klubba eller armbåge i tinningen, ett slag med klubban på underarmen (helt rött och hårt) och två klubbslag över handen (på tummen och pekfingret, i samma byte dessutom).
Så nu har jag ont överallt! :)
Vi förlorade förresten matchen med 5-1. :(

Nu ska jag och Jesper vara två pensionärer igen och gå och lägga oss. Supertrötta båda två!
I morgon har Jesper match och så hoppas jag på att vi hinner köpa en gran och pynta den.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback