Det är superlugnt på jobbet och jag har jättetråkigt!

Hur bor du: I en bostadsrätt (2:a) tillsammans med Jesper.
Brukar du komma i tid: Ja för det tror jag! Kanske inte alltid...
Hur lång är du: 156cm.
Kan du laga mat: Bara jag vill så går det väl okej.
Vad jobbar du med/pluggar du: Är sjuksköterska på en medicinavdelning på Ludvika lasarett.
Vad har du på dig just nu: Jobbkläder (vita byxor, vit pikétröja) + en blå patienttröja.
Har du någon fobi: Många! Bl.a. att spy, slem och grodor.  
Hade du en bra kväll igår: Jovars! Tränade innebandy och åkte och jobbade.
Vilket är ditt senaste inköp: En massageolja (förutom mat).
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk eller juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen.
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp! Eller inte i natt eftersom att jag jobbade, men på dagen.
Vad hade du sönder senast: Hmm.. det går sönder grejer i min närhet lite då och då.
Vem snackade du med senast: En patient.
Varm favoritdricka: Oboy!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten (med eller utan bubblor), mjölk eller juice.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin.
Saknar du någon just nu: Jesper saknas alltid när jag inte är med han.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Retas eller inte förstå vad jag menar.
senaste person du kramade: En patient.
Senaste person du ringde: Doktor Johanna.
Senaste person som ringde dig: Jesper.
Vad drack du senast: Loka naturell.
Vill du ha barn: Absolut, mer än något annat.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej inte nå speciellt.
Har rakat dina ben någon gång: Ja absolut!
Är du sugen på något nu: Är sugen på att sova.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Hatar kaffe!!!
Använder du hudkräm: Efter varje dusch.
Attraheras du av män med skägg: Inget jag tänkt på. Beror väl på hur personen är.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop.
Brukar du baka: Mycket sällan, det blir så stökigt.
Röstade du i det senaste valet: Har faktiskt aldrig röstat, förstår mig inte på politik.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Näst intill helnöjd. Fattas bara hus och barn.
Vilken låt lyssnade du senast på: "Julen är här".
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jesper, som alltid.
Vad tycker du är äckligt: Slem, dumma människor, mackaroner och mycket mer.
Vilken svordom använder du mest? FY FARAO!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Olika, i morgon (idag) blir den inställd på 11.45.
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys mest.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja absolut, men visst vill man vara med ibland också så man vet att man var med.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny dator om jag vann lite, en Suzuki swift om jag vann mycket.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hmm... nej jag tror inte det.
Vad åt du till middag senast? En kebabtallrik.
Kan du vissla? Inte vanligt, men med tungan mot tänderna och som en gök.
Äger du några popband t-shirts? Nope!
När flög du senast? När jag och Jesper åkte till Cypern i augusti.
Pratar du några andra språk? Ytterst lite engelska.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En till tatuering skulle inte vara helt fel. Blir nog någon snart.
Vad har du med dig in på bion? Det beror på vad jag är sugen på.
Vad har du för väder? Just nu kolsvart, ca 20 minusgrader och snö. Jippie!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott.
Vilken är din favorit drink? Min egna med frysta jordgubbar, fruktsoda, lime och vodka(krossas med mixerstaven).
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Gärna 10 men det går ju inte alltid. Men minst 7 timmar kanske.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Har oftast något att göra, visst kan dom ibland vara stressiga.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej jag var nog den tystaste i klassen, tills gymnasiet då kunde dom få be mig vara tyst.
Tror du på liv på andra planeter? Svår fråga... kanske någon växt men inga varelser.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det här går inte (är dålig på att peppa mig själv).
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i hela mitt liv!
Tycker du om att krama folk? Ja! Kramar är mysigt!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja lite. Men egentligen inte för jag brukar själv kunna glömma, är ju så lätt hänt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej inte alls.
Är du mörkrädd? Superdubermörkrädd!
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, lipsyl och nässpray.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback