Dumheter

Vill sluta frysa!!!
Det enda jag inte gillar med vintern är att jag fryser konstant!! Enda gången (nästan) jag inte fryser är när jag tränar och kanske när jag sover och är inbäddad i mitt tjocka täcke, men det finns nätter jag fryser då med.
Får väl vänta till maj-juni, då det börjar bli lite varmare så blir även jag lite varmare.

Var med Hanna till stallet idag. Hade långkalsonger, tjocktröja, sockor, mössa, vantar, halsduk och tjockjacka men såklart började jag frysa ändå och fryser nu än. Dumma kalla stall!!!

Sitter nu med tjocksockor och filtar men fryser ändå! Längtar till träningen kl.20.30, då äntligen kan jag räkna med att bli varm.

Dags för lite fotbad tror jag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback