Förbi

Nu är julafton år 2009 förbi. Den gick fort förbi den dagen. Jag har haft det hur mysigt som helst.

Började med att åka till mamma och alla systrarna där även morfar var. Vi åt en god julfrukost och jag fick mandeln i gröten. Oops! ;)
Myste lite och sen blev det lite paketöppning. 
Sen vidare till Jespers familj där också Jespers moster med familj och Elins pojkvän Simon var.
Självklart kollade vi på Kalle Anka innan vi åt. Efter maten gick jag och sov en timme. Så skönt! :)
Sen blev det ännu mera paket. Lite gott att äta och sen var det bara att packa ihop och åka mot jobbet, och här sitter jag nu.
Det är så lugnt så att varenda minut känns som minst en timme.

Jag har fått ett Wii av min älskade Jesper. Yes! Så nu ska jag köpa mig ett wii fit!
Fick spelet sports med och så fick jag Super Mario av syster Thilda. Det bästa spelet någonsin. :)



Oj vad jag ska spela under min ledighet nu i en vecka. :)

Fick även en Beverly Hills box av mamma. Men eftersom att min mamma inte är så smart (men världens goaste och bästa) så fick jag boxen med säsong 7. Haha! Hon tyckte inte att jag behövde ha serien från början för det blir ju så gamla avsnitt då. :) Så nu har jag beställt hem säsong 1, bäst att börja på en gång. :) Så det ska jag också underhålla mig med på min ledighet.
 Säsong 1 och 7

I morgon (läs idag) när jag sovit klart är det bara att svira om till partydressen. Då ska vi hem till Bosse på lite party och sen vidare till Folkan på dans. Jag hoppas på att det blir riktigt skoj!

Nu börjar jag bli trött... ska ta och kika efter vad mina kära kollegor har för sig!

Hoppas att alla har haft en riktigt mysig och underbar julafton!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback