Fortsatt ledighet...

Helgen är nu slut men jag fortsätter att vara ledig i några dagar till. På onsdag kväll kl.21 börjar jag och gör då tre nätter. :)

Helgen har rusat iväg. I lördags var det inget annat än innebandy som gällde. Började dagen i sporthallen kl.11. Då var det vårat flicklag som hade match så jag och Angelica coachade, och nästan till seger. :) Dom var superduktiga men matchen slutade 4-5.
Sen var det bara att byta om och göra sig redo för att spela själv. Vi mötte Falun och våran match slutade 2-2. Tråkigt att inte vinna men skönt att få med sig 1 poäng i alla fall.
Sist var det herrarnas match. Dom spelade skitbra och vann mot serieledarna med 6-3. Så kl.18 åkte jag ifrån sporthallen och var då helt slut.

Vidare hem till svärföräldrarna för lite glögg och mys i soffan. Trötta var vi så vi åkte hem och somnade kl.22. :)

Igår åt jag godis.
Efter att ha hållit upp i 11 veckor så åt jag lite godis. Hmm.. ska få äta lite nu över jul men den 1 januari är det godisförbud som gäller igen. :)
Köpte mig en godispåse, alldeles för mycket som vanligt. När jag ätit halva mådde jag illa och ville inte alls ha mer, som vanligt. Konstigt nog hade jag ett sug efter något. Kom tillslut på att det var ju efter lite god frukt. Så vi åkte till affären och jag fick köpa passionsfrukt och vindruvor. :) Mycket godare än godis!!!!

Idag har jag varit uppe hos Angelica och Danne hela eftermiddagen. Jag har varit lite barnvakt åt Jennifer så att dom kunde åka och shoppa lite julklappar. Vi har spelat spel, dator och varit ute och grejat. Hon är så mysig. :)

Nu har jag en kväll i soffan med hjärtat mitt. Vi har kollat på den femte Johan Falk filmen och nu gled vi över på Skicka vidare. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback