Hungrig

Godmorgon! :) Har vaknat för ca 1 timme sen och nu börjar magen kurra. Det är ju inte så konstigt eftersom att man äter så lite när man jobbar natt. På 17 timmar har jag endast ätit 2 små smörgåsar och det var kl.5 i morse. Måste kika in i frysen och se vad det kan bjudas på till "frukost-middag". :)

Idag kom Jespers julklapp på posten. Så bra! Hoppas han gillar den/det bara.

Tråkigt att vakna utan någon älskling hemma. Dessutom ska han jobba över så när han kommer hem så måste jag nästan direkt åka till träningen och sen åker jag från träningen till jobbet. När ska vi få mysa?
Antar att jag får vänta till helgen. Var in på Åhlens igår och fick då syn på massageoljorna. Köpte självklart en till oss. Hoppas nu bara att han vill massera mig, skulle vara så skönt och dessutom har jag ont i min axel som vanligt så lite massage där skadar ju inte. :)

 

En vecka kvar till julafton. Nästan alla julklappar klara, bara tre kvar. Fast visst skulle jag kunna hålla på i en evighet att köpa julklappar. Det bästa som finns är ju att se hur glada (förhoppningsvis) alla blir när dom öppnar paketen. :)

Nej nu är det dags för mat innan jag ska åka och träna lite innebandy! Så kul!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback