Kvällen före doppareda´n

Här sitter jag själv i soffan... Jesper sover. Jag har hållt igång hela dagen och kvällen. Landade för en stund sen.

Jobbet idag var lite småstressigt... många patienter som skulle hem nu innan julafton. Hjälp vad drygt det blev. Ont i ryggen har jag fått idag också.

Efter jobbet drog Jesper med mig till Kupolen. Han hade inte köpt en enda julklapp förutom till mig. Trodde det skulle vara knökfullt med folk men det var faktiskt rätt lugnt.
Jesper var klar med sina paket på nolltid... sen började jag shoppa. :) Kan ju inte hålla mig. Haha!

Väl hemma så slog jag inte lite paket, färgade håret och småplockade. Nu äntligen sitter jag ner!!!

I morgon åker vi på ll julfrukostti (mamma och systrarna). Sen vidare hem till Jesper föräldrar och är där under dagen/kvällen. Till sist åker jag till jobbet och firar julaftons kväll/natt där. En sista jobbnatt innan en veckas ledighet. :)

På juldagen blir det självklart folkan. :D

Önskar er alla en God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback