Överraskning

I fredags bokade jag upp lillasyster Thilda för kvällen. Hade en liten överraskning till henne. Det enda hon fick veta var att det skulle bli en helkväll med mig. :)
Hämtade henne vid 17-tiden, vi åkte mot Borlänge. Åt lite på McDonalds och sen åkte vi vidare. Thilda trodde vi skulle till Mora eller Sälen. Efter en stund fick hon titta i handskfacket (som ett frieri) :) och där låg två biljetter till Lars Winnerbäck som spelade under kvällen i Leksand.
Hon blev galen, höll på att börja grina och slängde sig över mig (som körde). Jag tror hon blev glad! :)
Vi satte på lite Winnerbäck och laddade för en grym kväll.
Skitbra sittplatser och allt var så underbart. Bättre konsert får man leta efter. Hur bra som helst och vi blev såklart jättekära. :) Haha!
Tack syster för en toppenkväll!



När vi kom hem vid midnatt kom Jesper hem med några jobbakompisar och ställde till med "efterfest". Grabbarna var lite i gasen om man säger så. Dom mådde nog som dom förtjänade allihop igår. :) Haha!
Skjutsade hem dom vid 3.00 för att sedan gå till sängs.

Igår åkte vi och spelade match i Rättvik. En riktigt kul match då vi vann med 13-0. :) Vi är så bra! :)
Vidare till Borlänge för att kolla på när Ludvikas herrar spelade en inte så lika rolig match. Det blev förlust där.

Sen var jag mer än trött. Åt lite galss och fruktcoktail med en massa passionsfrukt över. Mums!
Somnade i soffan kl.22, vaknade och gick till sängen en timme senare.
Vaknade kl.11 i morse så jag har sovit 13 timmar i natt. Härligt! :)

Det bästa av allt är att jag är ledig i ytterligare två dagar. :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack själv älskade du! Bästa på väldigt väldigt länge! :)

2009-12-06 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback