Saknar...

Hade en jättemysig onsdag. Träffade äntligen Sandra och Selda. Lilltjejen blir ju bara större och större för varje gång. Ett riktigt charmtroll är vad hon är. :)
Fick en jacka av Sandra. Tack så jättemycket!

Mot kvällen var det dags för det traditionella julmyset med innebandylaget. Vi träffas alltid hemma hos Linda, dricker glögg, äter en massa godasaker, spelar spel och snackar skit och självklart har vi paketbyte också. :) Det var lika trevligt som vanligt!

Fick en liten extra julklapp av Angelica, måste nog vara den bästa i år. ;) En tub som föreställde en snopp med alkohol i. Den ska jag och Angelica självklar njuta av på juldagen. :)


Nu sitter jag på jobbet och är sådär trött som man är mitt i natten.
När jag jobbar natt och blir trött saknar jag mitt hjärta mer än någonsin. Jag vill inget hellre än ligga i sängen brevid han och bara sova. Lite sådär mysigt tätt intill. Det får bli på lördag natt då jag jobbat klart mina nätter. Oj vad jag längtar!
Saknar dig Jesper! Hoppas du saknar mig lite, även fast du sover bättre när jag jobbar natt. ;)


Puss puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback