Slö ledighet!

Helt underbart är det att vara lite extra ledig! Men vi är då slöa.. igår ville vi inte ut alls för det var sånt snöoväder så då låg vi i soffan hela dagen, hade till och med pyjamas hela dagen. Vi är helt fast i wii, speciellt super Mario. :)

Juldagen var helt sjukt kul!! Började med lite partaj hemma hos Bosse. Jag och fyra karlar som jag spöade skiten ur när vi sjöng Lips. Jag vann hela tiden! :) Jag var lite sämre i Guitar Hero... haha!



Jag spöade även skiten ur Bosse! Yeah!! :)

På Folkan hade jag superkul med vännen Angelica. Vi fummlade mest runt och visste nog inte riktigt vad vi gjorde, men kul hade vi! :)

Annars har vi varit på lite middagar eller bara slöat. Jag och Jesper var till Kupolen en sväng. Helt värdelöst för det var så mycket folk och så hade jag med mig en lite surgubbe. ;) Puss på dig!
Så det blev inte mycket till shopping. Längtar till en ledig fredag, för då ska jag dra med mig Angelica. :)

Nu försöker vi styra upp något till nyår, så det blir väl middag med Jesper, Bosse och Nichlas. Så långt har vi kommit. :) Så i morgon ska det handlas lite och sen mot kvällen ska vi åkar med Jespers föräldrar och kika på lite innebandy (superligan) Falun-Storvreta. Det ska bli skoj!

Jahapp! Ska väl fortsätta slöa i soffan och äta lite godis. Efter nyår blir det slut på både soffslöningar och godis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback