Vilken sjuka blir det i år?

Träningen idag var kaos. :) Våra kära coacher var inte så glada åt våra passningar idag så vi fick ställa upp och två och två och passa varandra. Haha! Sen antar jag att vi fick vårat straff då vi fick springa "idioten" två gånger! :/ Lagomt trött i benen till natten, hoppas man inte behöver springa på så många ringningar i natt.

Känner mig lite konstig i kroppen, kliar i halsen då och då (hypokondriker javiss) :), men jag väntar bara på att jag ska bli sjuk. I mitt liv har ca hälften av mina julaftonar och nyårsaftonar gått åt till att vara sjuk på något vis. Läste bloggen från julen 2007 och 2008.

Julen 2007 = Halsont, dundersnorig, rinnande ögon och frusen (säkert feber). Det höll i sig över nyår och sen fick jag bihåleinflammation.
Julen 2008 = Dunderförkyld, vaknade med feber på julaftons morgon och hade även ont i bihålerna. Men där klarade jag mig och var någorlunda frisk till nyår. :)
Så nu är det bara att vänta och se vad det blir för nån sjuka till jul eller nyår. :(


Känner mig någolunda pigg än... hoppas det håller i sig hela natten. Bara en natt kvar efter den här natten! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback