Alla måsten!

Ny vecka, nya måsten!

Har inte så många måsten idag. Min älskade Jesper var så go och hade diskat, dammsugat, tvättat sängkläder, städat toaletten och torkat fönstret i sovrummet igår medan jag roade mig ute i backen. Hur bra får man vara egentligen? Ingen är bättre än min Jesper!

Jag har gjort två måsten idag, men utan resultat än så länge. Ska göra det ena kl. 15 och det andra kl.17 igen. Hoppas på bra resultat.

Väntar nu på tvätten som också var lite utav ett måste. Den skall snart hängas.
Har ett pyttelitet till måste som är att diska den lilla lilla disken från igårkväll.

Sen då... inget mer!

Ska ner på stan och köpa skicka iväg en till bok jag sålt. Bra bra!

Hoppas på att Jesper vill åka och kolla på cykel till mig när han kommer hem. Vill ha en nu även om jag inte kan cykla för tillfället, med all snö.

Ska kolla över mina andra måsten som är denna vecka. Kan inte vara många.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback