Barnprogram

Sitter och trökar ltie vid datorn medan tjejerna tittar på Den Lilla Pandan.

Sitter och klickar runt på youtube och kom fram till gamla barnprogram.

Kommer så mycket ihåg Ika I Rutan som var en av favoriterna (tror jag), men jag var livrädd för skelettet. :)

Och självklart Pippi Pelikan som var en storfavorit! :D


Vi har städat Hannas rum i 2 timmar. Dammat överallt, till och med i alla lådor. Jag har organiserat upp det lite med vissa saker här och vissa saker där. Så sjukt mycket grejer. Tänkte att hon kunde ha en låda med små block, men det räckte inte. Det fick bli en halv låda till.
Usch.. tur att man inte har så mycket skit som en 7-åring. :)
Nu är det fint i alla fall och en rejäl överraskning till mamma som sist såg rummet som ett bombnedslag.

I kväll blir det nog mys och i morgon är det match! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå ja kommer ihåg dom där barnprogrammen.. =) Ja älskade Ika i rutan, av nån konstig andledning

Postat av: Anonym

Jag gillade oxå de 2 barnprogrammen!

2009-02-13 @ 19:41:58
Postat av: Frida

haha ljuva nostalgi :) Älskade dom där barnprogrammen jag med! Vi kan väl höras av imorrn å bestämma om simning för veckan?

Puss & Kram

2009-02-14 @ 11:00:35
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback