Dags att...

... uppdatera lite (tyckte tränare Nichlas). :D

Jag har haft en superkul helg!

Lördagen började med match (som kanske inte var så kul) mot Hedemora. Vi vann med 6-1 så det var ju bra, men är inte nöjd med min insatts denna vecka heller. Jag är nog inne i en svacka som jag så gärna vill komma ur.
Sen var det herrarnas tur att spela match (mot Insjön) och jag satt i seketariatet. Grabbarna gjorde en skitbra match och vann med 7-2. Perfekt för nu leder dom serien med mer poäng. Yes!

Sen var det bara att skynda sig hem för att göra sig redo för partaj!
Till Hammarbacken där vi åt mat, lekte lekar, dansade och vissa visste nog inte vad dom gjorde. :D
Det var verkligen sjukt kul! Det var lyckat!
Här kommer några bilder (resten finns på facebook).




Konstigt nog så mådde jag skapligt bra på söndagen, och ingen är gladare än jag för det. :)
Vi blev bjudna på middag hos Jesper föräldrar och sen myste vi i soffan hela kvällen.

Igår hade jag fullt upp hela dagen känns det som. Försökte ringa om den där intervjun jag var på (men fick inge svar), var ute och åkte bil med morbror Mats och morfar (Mats ska ta körkort) och så bjöd morfar oss på Sibylla så jag åt lite korv med mos, hem och diska, dammsugade och tog reda på tvätten, åkte med Jesper till stan för att kolla på en ny innebandyklubba (den andra har gått av) och sen åkte jag och handlade mat med syrran.
Vi åkte sen och hämtade Fredrik och så gjorde han och Jesper tacos medans jag och syrran sjöng sinsgtar Abba. :D
Sen gick grabbarna till den traditionella kaffe- och grabbkvällen som är hos Nichlas på måndagar då det visas innebandy (superligan) på Tv.
Jag och syrran sjöng lite mer och sen kollade vi på Tv.

Idag har jag istället ingenting att göra förutom att ringa igen. Ska kanske ta mig en sväng upp på vinden och kolla bland allt bröten.
I kväll är det självklart träning, som säkerligen kommer bestå av en massa kackel om lördagens händelser. :D

Hej!

Kommentarer
Postat av: Nichlas

äntligen....

2009-02-03 @ 12:36:17
Postat av: Lovisa

Så du läser min blogg på jobbet Nihclas? ;)

Postat av: Nichlas

självklart.. vad ska jag annars göra...

2009-02-03 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback