Dåligt humör

Denna dag blev inte alls som jag skrev i förra inlägget.

När jag stod och borstade bort snön från bilen ringer Linda och säger att bassängen är avstäng. Gaaaah!
Jaha.. bara att gå in igen.
Dammsög och gjorde mig klar och gick till Izze i stället för att umgås istället. Jag fick en fin ljusgrej man sätter på badrumsväggen med sugproppar. Tack! Fikade och sen när pappa kom så åkte vi till Smedjebacken och hämtade min cykel!
Ett stort tack till alla som gett mig denna cykel!

Snabbt hem och äta och sen träna och nu sitter jag här. 

Känner att jag är på lite dåligt humör, det försvann på träningen. Fast jag håller det ju för mig själv i alla fall. :)

Duscha och kura ner mig i soffan ska jag göra nu!
Sov gott!

OJ! Ett inlägg utan att nämna Jesper!
Om min blogg är så tråkig bara för att jag skriver om Jesper HELA tiden, så sluta läs då!
(Menar inte dig Majsan. Haha!)

Kommentarer
Postat av: pappsen

Varsågod min stora dotter,det är du värd.

När du klarat din examen så galant.

Hoppas bara att den kommer till någon nytta.

Det var en jävla snygg bike.

Jätte kramar pappsen



Izze hälsar oxå

2009-02-19 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback