En dag i backen

Åkte till Romme idag vid halv tio med Pappa, Johan och Thilda.
Det var verkligen perfekt väder!

Längesen man stod på brädan men det gick riktigt bra faktiskt. Ingen större vurpa, bara några små som konstigt nog bara blev till när jag nästan stod still, men skönt var ju det för jag slapp det onda. :)
Hur bra backar som helst, snön var perfekt den också. Det var så kul att åka, jag vill tillbaka i morgon igen.
Åt pasta med köttfärssås uppe på toppstugan.

Tack Pappa för idag! Du är världens snällaste och jag hade riktigt roligt!

Lite bilder från dagen.









Åt ett härligt afterskimål när jag kom hem - blåbärssoppa och smörgås med grönsaker.

Nu degar jag i soffan med Jeppe. Om ungefär en timme är det dags för Beck-filmen.

Är helt mör i kroppen och det värker överallt.
Väntar in träningsvärken....


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud så härligt det såg ut!! :)

Nu har jag knåpat ihop en design.



Linda kanske vill godkänna den innan jag sätter in den på hennes blogg men du kan se den här och visa den för henne:

http://saani.blogg.se/test/?tmp=16133824



Säg till om det är något som ska ändras!

Kram!

2009-02-16 @ 13:40:36
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback