Ett "jobb"

Hej och hå!
Här sitter jag i soffan tillsammans med Jesper och är proppmätt. Jag har nyss ätit en grekisk sallad från Pizzeria Etna. Hur god som helst!
Efterrätten bestod av mina nybakade kakor, som blev riktigt riktigt goda. Bilder och recept kommer sen.

Träffade Sandra och Selda plus mamma-mormor Madde idag. Eftersom att vi bott grannar i ca 15 år finns det en del minnen och Madde plockade fram deras album och där fanns även en liten Lovisa tillsammans med syskonen Gunningberg på en del bilder.
Hur kul som helst att titta på!
Fikade lite glass också!

Det gick fort det här med vikariatjobbet. Dom ringde mig idag och jag har fått schema för två veckor då jag ska skolas in, och jag börjar redan den 2 mars. :D Weeeee!
Det känns helt underbart att ha ett jobb, även om det bara blir lite vik då och då.
Ska självklart söka mer jobb samtidigt, men så glad jag är över detta. :)

Nu känner jag mig ganska tråkig här med datorn i knät och ska ta och lägga i från mig den.

I morgon är det först match i Falun och sen är vi bjudna hem till kusin Ronny på tacos.

Önskar alla en riktigt trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till jobbet! Vad skojj!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback