Filmdag

Jeppe har varit hemma idag med och faktiskt varit lite piggare idag. Han har varit vaken! :)

På morgonen (förmiddagen) när vi vaknade satte vi på en film till frukosten.
Det blev The Perfect Storm. Gillar den filmen skarpt men den är så hemskt sorglig. Satt såklart och grät floder ett antal gånger.


Vi har spelat lite kort (vänd tian) och jag förlorade tillslut. Fy tusan vad sur jag blev!!

Sen åkte jag och handlade och passade på att hyra två filmer. Kostar endast 15 kr/film måndag-onsdag.
Så då hyrde jag Gone Baby Gone och Brudens Bäste Man.

Har dock bara hunnit se Gone Baby Gone. En skitbra film med riktigt hemsk handling. Man vet inte vad man ska tycka om någonting för allt är både rätt och fel samtidigt, när det handlar om mycket.
Men verkligen bra så den måste alla se!


Så i morgon blir det väl till att se den andra filmen. Antingen själv eller med Jeppe om han är hemma i morgon också.

Nu ska jag se på Hopkins. Bra bra bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag med.. :D Så jag tror att den får vara kvar..

Postat av: Mathilda

Sa ju att den var bra =)

2009-02-11 @ 21:30:14
URL: http://torstenssonm.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej sötis! Jag FATTAR inte varför det inte går, det är jättekonstigt. Det går ut till alla förutom till dig och en annan tjej. Har du någon annan mail jag testa att skicka till? Sååå frustrerande! kram

2009-02-12 @ 16:57:26
URL: http://viljabligravid.blogg.se/
Postat av: Linda

Hit skickar jag, stämmer den adressen [email protected]?

2009-02-12 @ 17:01:56
URL: http://viljabligravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback