Fredag den 13:e

Vet inte om jag tror på sånt!
Det har inte hänt mig något än i alla fall. Får väl se vad dagen slutar med.

Har faktiskt haft lite tur. La in en annons på blocket igår med lite studentlitteratur och det har redan hört av sig två stycken och snart är jag av med tre av böckerna. Det gick ju fint! :)

Är hemma i Hagge med två systrar, varav en av dom var lite sjuk.
Ska nu hjälpa Hanna att städa hennes rum. Det är inte skoj kan jag säga. Hon har megamycket småsaker som hon nu rivit ut överallt för att rensa....?
Lovar att allt hamnar i lådorna igen!

Tack Mamma för den underbart fina ringen!
Min mamma är så himlans snäll och go och har gett mig en jättefin silverring i allahjärtansdag-present.
Jag älskar dig så mycket!!!!

Shit vilket tjat det är, dax att kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback