Glaaaaad

Dagen har börjat riktigt riktigt bra!
Fick ett mail från avd.3 på lasarettet och jag ska få börja skola in mig som timivkarie. Förhoppningsvis får jag då jobba där i sommar. :)
Jag är så glad! Det är ju alltid något och bra att få in en fot i alla fall. 

I fyra nätter nu har jag sovit riktigt bra. Jag vaknar bara en gång per natt känns det som och det är när jag gör min vanliga upp-och-kissa-vända. Jag somnar hur lätt som helst och känner mig ganska pigg när jag väl vaknar. :)

Snart ska jag till Sandra och Selda och umgås lite. Senare vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Tror att jag ska försöka mig på att baka "Angelicas chokladkakor". Sen får vi se.

Härligt med helg i alla fall. Är ju inte själv hela dagarna då och så har vi match i Falun i morgon.

Nu ska jag göra mig klar!
Trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback