Helg?

För mig är det nästan ingen skillnad med helg. Den enda skillnaden är att Jesper är hemma, men i morgon ska han till Älvdalen och spela match så då är han inte hemma ändå.
Jag ser absolut inte fram emot helgen lika mycket längre som jag gjorde förut. Vad tråkigt!

För en stund sen kom jag hem från Malin och tvillingarna. Det var kul att träffa pluggvännerna igen, och självklart var det kul att mysa lite med bebisarn som är 1 månad. :)

Jag fryser och är trött. Vill sova lite, men för tusan jag har ju sovit 11 timmar i natt så det känns inte som om att jag bör sova nu.

I morgon när Jesper är borta ska jag försöka ta mig ner till sporthallen och simma. Måste!

Usch vad jag har tråkigt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback