Jag har lite tråkigt!

HAR DU:

En bästa vän:
Nej, saknar faktiskt det. Men har många bra vänner!
Haft ett seriöst förhållande: Absolut!
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej!
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej!
Fått ditt hjärta krossat: Ja, men det har väl alla!?!
Haft ett one night stand: Joo!
Skrikit åt en lärare: Haha, nej aldrig.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Japp!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej, tror faktiskt inte det.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja, förlovningsringen.

DAGENS:

Klädsel:
Matchkläder, mjukis och senare något som man kan visa sig i. ;)
Smink: Inget för tillfället. Blir väl det vanliga sen.
Frisyr: Lilla-My-Knut!
Låt: Inge alls.
Vill ha: En bebis (som alltid) och tacos, vilket jag snart får.
Sjuka: Illamående av allt godis.
Drog: Nässpray och lipsyl, som alla andra dagar.
Saknad: Poäng i matchen.
Köp: En godispåse. 
Godis: Lösgodis, mycket surt och självklart center.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : Jag måste verkligen klippa mig!


FÖRSTA:

Bästa kompis:
Sandra och kusin Linda.
Bil: Opel kadett -87, även kallad Rune.
Kärlek: Pojkvännen Stefan i klass 2. :)
Husdjur: Dvärgväduren Jossie (kanin).
Semester: Till Öland, tillsammans med mamma och pappa på deras "bröllopsresa". :) Tror jag?
Jobb: "Rabattrensare" på Ludvika Hem.  
Köpta skiva: Arvingarna.
Piercing: Navlen när jag var 16 år.
Konsert: Arvingarna.
Fylla: Var nog 14 år tror jag, tillsammans med Annie.


SISTA:

Personen som smsade dig:
 Majsan.
Personen som du kramade: Jesper.
Peronen som ringde dig: Angelica.
Personen som du ringde: Jesper.
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Igår kväll till Jesper.
Alkoholdrycken: Var någon vecka sen så minnet har svikit mig.  
Bilfärd: Hem från Falun för ett tag sen.  
Filmen du såg: Den hette någonting med road i slutet.
Gången du grät: I förrgår till något Tv-program som vanligt.
Måltiden: Frukost: Allbran och mjölk plus en smörgås. Vill ha mat nu!


Kommentarer
Postat av: mathilda kariluoma

Lilla- ... - knuten ;) hahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback